Indien u uw klanten laat betalen via Paypal kan u best via het menu Instellingen > Rekening instellingen een Paypal rekening aanmaken. Op dit scherm vult u als de naam van de rekening "Paypal" in en klikt dan op "Toevoegen"
Wanneer uw klanten hun aankoop betalen duidt u aan dat u de betaling van de aankoop op de Paypal rekening ontvangt (en dus niet op bijvoorbeeld uw bankrekening)
Per transactie zal Paypal een klein deel van het ontvangen bedrag als een kost afhouden. Elke maand maakt Paypal een overzichtsdocument van al deze transactiekosten. Dit document kan u in Paypal via het menu Rapporten > Financiële overzichten > Financieel maandoverzicht terugvinden.
In dit document toont de regel "kosten" het totaal van de transactiekosten die Paypal die maand heeft afgehouden. Deze kosten boek je in Cashaca in als een aankoop bij Paypal. Daarna geef je aan dat je deze aankoopt betaald hebt vanaf jouw Paypal rekening.
Wanneer je geld door Paypal laat overschrijven naar jouw bankrekening geeft je dit in Cashaca in via het menu Betalingen > Transfer tussen rekeningen
Nog vragen? Als Cashaca gebruiker kan je onze gratis fiscale hulplijn contacteren en één van onze adviseurs helpt jou snel verder!